HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg

Thuiszorg

Binckhorstlaan 303 2516 BC Den Haag

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg - Den Haag op 23 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben blij dat ze er zijn. Ik krijg een vast team en dat vind ik wel fijn. Zo weet ik wie ik krijg en ik ben er wel een beetje vertrouwd mee. Ze zijn heel goed en er is heel fijn contact met elkaar. Ze komen meestal op een vast moment en als ik weg moet, houden ze er rekening mee. Dat is hartstikke fijn. Ze letten er op hoe het met me gaat, ze hebben het meteen in de gaten als het niet goed gaat. Ze zeggen dan dat ik de dokter moet bellen en ze vragen ook na of ik dat wel gedaan heb. Ik ben blij dat ze dat goed in de gaten houden. Ik mag echt niet klagen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.