HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg

Thuiszorg

Binckhorstlaan 303 2516 BC Den Haag

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg - Den Haag op 22 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik vind dat de medewerkers over het algemeen goed met mijn vader om gaan. Ik heb gemerkt dat door de bezuinigingen er minder medewerkers beschikbaar zijn en daardoor rouleert het meer qua personeel. Mijn vader was gewend aan bepaalde medewerkers en nu krijgt hij veel verschillende gezichten. Ik vind de deskundigheid verschillen per persoon. Dat is ook lastig, omdat hij zoveel verschillende medewerkers krijgt. Het verplegend personeel vind ik goed. De tijden dat de medewerkers komen wisselt heel erg en dat vind mijn vader ook niet altijd even prettig. Ik merk dat de ene medewerker meer tijd neemt bij mijn vader. Die maakt bijvoorbeeld nog even zijn bed op of wast wat af. Een ander doet dat echt niet. Alles is veranderd naar aanleiding van de bezuinigingen en dan bedoel ik niet in positieve zin vind ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.