HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg

Thuiszorg

Binckhorstlaan 303 2516 BC Den Haag

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg - Den Haag op 22 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Sinds de bezuinigingen zijn er nog weleens toestanden merk ik. Door de veranderingen van bovenaf wordt het er allemaal niet beter op. Aan de medewerkers ligt het niet. De medewerkers komen regelmatig op verschillende tijden. Als ik een afspraak maak, omdat ik naar het ziekenhuis moet, dan komen ze die afspraak wel na. De medewerkers doen hun best en ze zijn over het algemeen zeer vriendelijk. Ik krijg niet alleen maar vaste medewerkers, maar ook veel zzp-ers, flexmedewerkers en invallers. Vooral in de avonduren worden deze medewerkers ingezet. Ik vind het weleens vervelend, want tegenwoordig moet je alert zijn met mensen aan de deur. Als de medewerkers eenmaal weten wat ze bij mij moeten doen, dan doen ze dat ook. Ze zijn voorzichtig en letten goed op mij. Ik geef ook zelf goed aan waar ze op moeten letten en daar houden ze rekening mee merk ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.