Waardering van Icare, Team Assen - Assen op 16 oktober 2017

7.5

Ik ben tevreden over de geboden zorg. Op het onderdeel afspraken heeft het team van mij een lage score gekregen. Mijn wens is vroeg geholpen te worden( dit heb ik bij mijn intake kenbaar gemaakt, ook later is dit meerdere malen besproken)  vooral op de woensdagen is dit voor mij belangrijk. Als je als nieuw client binnenkomt is dit vaak niet haalbaar alle begrip daarvoor. Nu negen maanden later lijkt er voor mij nog steeds geen plaats eerder in de route te zijn. Dit bevreemd mij en ervaar ik als zeer vervelend. Ook komen mederwekers nog wel eens veel later dan de afgesproken tijd, en dan praat ik niet over een verschil van tien min. Het zou plezierig zijn dat de cliënt een telefoontje zou ontvangen als het zorgmoment 15 min eerder of 15 min later zal aanvangen dan de afgesproken tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Icare, Team Assen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.