Waardering van Icare, Team Barneveld / Voorthuizen / Kootwijkerbroek - Barneveld op 4 augustus 2018

8.8

Al een paar jaar had onze vader thuiszorg van Icare wat hij als prettig en steunend ervaarde. Ook voor ons als mantelzorgers was het fijn om te weten dat er dagelijks iemand kwam. De samenwerking is altijd goed verholpen, er werd ook naar ons geluisterd als we feedback gaven of vragen hadden, en zo was het mogelijk dat onze hoog bejaarde vader in zijn eigen huis kon blijven wat zijn grote wens was. Toen eenmaal de terminale verklaring werd afgegeven werd er direct meer ondersteuning geboden. De liefde- en respect volle wijze waarop er in dit stadium met hem en ons werd om gegaan zullen we niet vergeten. Onze vader zei op het laatst: Als ik het nog kon, zou ik propaganda voor Icare maken. Hij was alle mensen die bij hem kwamen diep dankbaar. En zo heeft hij rustig in zijn eigen huis afscheid kunnen nemen van zijn leven hier op aarde. Ook namens ons: hartelijk dank en waardering voor jullie inzet en betrokkenheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Icare, Team Barneveld / Voorthuizen / Kootwijkerbroek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.