Waardering van Icare, Team Barneveld / Voorthuizen / Kootwijkerbroek - Barneveld op 19 april 2019

• Kanker

Wij zijn als gezin zeer tevreden over de liefdevolle verzorging van het Permanente Nacht Team in de laatste weken van het leven van mijn man. iedere nacht waren jullie er voor hem maar ook voor ons, dat was heel erg fijn.  Heel heel veel dank daarvoor!  Heel veel respect voor de liefdevolle zorg. Dit was voor ons als een warme deken in deze o zo moeilijke periode van loslaten. Niets was jullie te veel, nooit te vergeefs een beroep op jullie gedaan. Wat zijn jullie een lieve mensen met een hart van goud! onbetaalbaar.  Ook in de laatste nacht, niet op de voorgrond maar het gevoel van "er zijn". Zo maar op eens kwamen jullie in ons leven, en zomaar op eens was het ook voorbij. De zorg was goed maar ook de gesprekken waren heel fijn. We missen jullie gewoon. Wat een prachtig werk doen jullie! Ga zo door. Gods zegen toegewenst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Icare, Team Barneveld / Voorthuizen / Kootwijkerbroek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.