Icare, Team Beilen / Smilde / Westerbork

Thuiszorg

Altingerweg 1 9411 PA Beilen
Deze locatie is onderdeel van Icare, Thuiszorg

Waardering van Icare, Team Beilen / Smilde / Westerbork - Beilen op 4 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ziekte van Lyme

De zorg bestaat uit twee keer per week een injectie voor mijn dochter. De medewerkers komen altijd netjes op tijd en als ze wel incidenteel een keertje later komen, dan bellen ze mij. Als mijn dochter ergens naar toe moet, waardoor het tijdstip verandert moet worden, dan is dat makkelijk te regelen. Dat vind ik prettig. Ik vind dat de medewerkers aandacht besteden aan mijn dochter en mij. Als ze binnen komen dan zien ze haar en ze vragen ook hoe het met haar gaat. Dit gebeurt in het algemeen door vaste medewerkers en dat vind mijn dochter fijn. Als mijn dochter niet kan op de vaste dagen, dan komt er een vaste vervanger.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Icare, Team Beilen / Smilde / Westerbork? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.