Waardering van Icare, Team Elburg - Elburg op 2 september 2019

Op 16 juli ben ik gevallen op een bospad, arm uit de kom. Heb met schroom hulp van Icare Elburg ingeroepen om mij te douchen, maar dat was een verkeerde schroom. De dames van Icare hebben er voor gezorgd dat ik meteen dat uit mijn hoofd heb gezet en zij mij met veel plezier behulpzaam wilden zijn. Nu mijn loftrompet: het douchen was niet alleen heerlijk maar ook de goede raad en fantastische gesprekken tijdens douchen en aankleden. Je bent zo onthand, het aankweken van zelfvertrouwen en extra klachten die er na een tijdje kwamen werden heel serieus genomen en samen kwamen we zelfs tot de conclusie het te laten onderzoeken door mijn huisarts. Z’n begeleiding had ik net nodig. Je hebt veel pijn en je arm heel veel rust nodig. Nu na 6 weken heb ik afscheid kunnen nemen van deze super dames. Ben heel dankbaar voor het het geen ze mij hebben geboden, ik kan het een ieder aanraden, zit je in de situatie dat je het even niet alleen kunt, schroom niet. De organisatie waaronder de dames, verdienen van mij nu ook een warme douch. Heel toepasselijk na 6 weken te zijn geholpen met douchen en aankleden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Icare, Team Elburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.