Waardering van Icare, (wijk)teams in Meppel/Staphorst e.o. - Meppel op 14 november 2019

9.6
  • Dementie

PG Team Noord in Meppel was de afgelopen jaren een grote steun voor onze ouders en ons. Zowel in het proces van voortschrijdende dementie bij m’n moeder, als bij de toenemende beperkingen die m'n rolstoel-afhankelijke vader kreeg. Vanuit respect voor zelfregie dachten de wijkverpleegkundige/zorgbegeleider en haar team met m’n ouders en ons mee, adviseerden ons en hielpen ons met zowel theoretische, praktische als "emotionele" vraagstukken. Tot het moment dat m’n moeder daadwerkelijk werd opgenomen op de Schiphorst. Achteraf besef ik pas echt hoe bijzonder het is, dat de zorg voor beiden zo goed en vanzelfsprekend was. Ik heb nooit ergens “achteraan moeten bellen”. Ontzorgen met een dikke Plus! We zijn hen zeer erkentelijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Icare, (wijk)teams in Meppel/Staphorst e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.