Innoforte Zorg aan Huis

Thuiszorg

Rozendaalselaan 34 6881 LD Velp
026-3882000
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte Zorg aan Huis - Velp op 21 maart 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Als de dokter komt, dan kan ik dat aangeven en dan komt de zorg eerder. Ik kan niet goed meer zien en dat vind ik heel erg. Er wordt daar weinig aandacht aan besteedt en dat vind ik jammer. Misschien praat ik er zelf te weinig over met de zorg, maar ik kan er ook niks aan veranderen. Het eten is hier prima en ze doen ontzettend veel voor mij. Morgen hebben we een film over Toon Hermans. Van de week waren er roofvogels en we hebben een wijnproeverij gehad. Ze gaan een binnentuin realiseren en daar mag ik ook aan mee werken. Dat zijn wel leuke dingen. Ik ben hier niet gelukkig. Sinds ik hier verblijf heb ik medisch gezien al het één en ander meegemaakt. Zo heb ik bijvoorbeeld een beroerte gehad. Er zijn hier niet veel leuke dingen gebeurt vind ik. Ze komen hier mijn bloedprikken en de pedicure komt langs. Ik krijg niet iedere dag dezelfde medewerker. Over het algemeen wisselt het qua medewerkers. Ik leer verschillende mensen kennen en het interesseert mij niet zoveel dat het wisselend is. Ze doen hun best en meer kunnen ze ook niet doen. Ik heb een leuk appartementje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte Zorg aan Huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.