Waardering van Innoforte Zorg aan Huis - Velp op 14 maart 2019 interview

7.3

De gemaakte afspraken over tijden kan ik zien op mijn computer. Ik vind ze erg verschillend van elkaar. De ene dag komen medewerkers wat eerder en een ander dag juist veel later. Ik vind het vervelend dat de tijden zo verschillend van elkaar zijn. In de ochtend zijn ze wat langer bij mij. Ze helpen mij met douchen en aankleden. Verder helpen ze mij met het aan- en uit doen van mijn steunkousen. Over het algemeen gaan ze goed met mij om. Ik word ook goed geholpen vind ik. Het aantal medewerkers dat bij mij komen, vind ik erg veel. Ik vind het fijner als ik steeds dezelfde mensen zie. Ik merk dat er de laatste tijd veel meer flexwerkers langskomen. Er zitten ook goede flexwerkers bij, maar die komen maar af en toe. Ik heb toch liever de vertrouwde mensen om mij heen. Als ik vragen heb of als ik mij niet zo lekker voel, dan ga ik dat probleem niet bij iedereen neerleggen. Ik merk dat er een verschil zit in ervaring en opleiding. Toch vind ik niet dat ik ooit te kort kom, omdat ik mijn vragen altijd bij de juiste persoon kwijt kan. In mijn ogen wordt de zorg goed aangepast aan veranderingen in mijn gezondheid. Dat vind ik prettig.

Bent u of werkt u voor Innoforte Zorg aan Huis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.