Waardering van Innoforte Zorg aan Huis - Velp op 11 maart 2019 interview

9.2

De medewerkers komen altijd de afspraken na. Ze geven zelf aan hoe laat ze komen en dat komen ze na. Als ik ergens naar toe moet, dan geef ik dat van tevoren aan. Ze komen dan eerder, mocht dat nodig zijn. Het is altijd goed geregeld. Ik zie geregeld dezelfde gezichten. In de morgen komen vaak dezelfde medewerkers. Dat rouleert tussen vier á vijf medewerkers. Ik kan daar goed mee overweg. In de avond komen vaak flexwerkers. Het maakt mij niet uit wie er komt. Ik krijg alle aandacht. Als ik iets vraag, dan doen ze dat. Als ik bijvoorbeeld vraag of ze mijn haren willen wassen, dan doen ze dat. Ze tonen interesse in mij. Ze zien aan mij dat ik bijvoorbeeld slechter loop. Ze geven mij goed advies. Ik heb mij weleens gestoten en dat hebben ze toen geweldig behandeld. Ik vind het leuk als ze komen. Ze letten goed op mij. Ze wassen mij goed en smeren mij goed in. Ze kijken of ik plekjes heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte Zorg aan Huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.