Waardering van Innoforte Zorg aan Huis - Velp op 12 maart 2019 interview

De medewerkers komen netjes op tijd. Ik heb aangegeven dat ze welkom zijn vanaf tien uur en daar houden ze zich netjes aan. De medewerkers vind ik zorgvuldig. Ik kan aangeven hoe ik dingen wil en dat vind ik fijn. Als ze denken dat vanuit hun vakgebied het anders moet, dan geven ze dat op een keurige manier aan. Ik vind dat ze deskundig zijn. Ze helpen mij met douchen en ze letten goed op of dit op een veilige manier gebeurt en waar de handdoeken bijvoorbeeld liggen. Ik vind dat ze ook alert zijn, want ze zien het als ik slecht loop. Als ik opsta, dan letten ze goed op of ik niet val en als het nodig is, dan geven ze mij een arm. Ik vind ze heel zorgzaam. Er komen veel verschillende medewerkers bij mij over de vloer en dat vind ik geen enkel probleem. Iedereen heeft zijn eigen manier van werken, maar het werk gaat altijd in overleg en het wekt bij mij nooit enige irritatie op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte Zorg aan Huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.