Waardering van Innoforte Zorg aan Huis - Velp op 15 maart 2019 interview

7.5

De medewerkers komen op de tijd. Wij hebben afgesproken dat ik vanwege mijn handicap een vast team zou krijgen, maar dat gebeurd de laatste tijd niet. Ik vind dat erg vervelend. Ik krijg steeds vaker een flexwerker, waardoor ik alles steeds weer opnieuw uit moet leggen en dat is erg moeilijk voor mij. De oudere medewerkers gaan op een andere manier met mij om dan de jongere. De manier waarop de jongere met mij omgaan vind ik prettiger, omdat ik zelf ook nog best jong ben. Ik word in de ochtend uit bed gehaald en gedoucht. De jongere medewerkers geven mij op meerdere fronten een waardig leven. Ik vind dat de medewerkers goed op mij letten, maar dat is ook hun plicht, omdat ik zelf niet alles voel. Ik bedoel hier alleen de vaste medewerkers mee. Ik denk dat het beter zou zijn, als er iets meer gespecialiseerde mensen in dienst zouden komen, die meer ervaring hebben met een gehandicapt persoon.In dat geval zou ik Innoforte wel aanbevelen, maar op dit moment niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte Zorg aan Huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.