Innoforte Zorg aan Huis

Thuiszorg

Rozendaalselaan 34 6881 LD Velp
026-3882000
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte Zorg aan Huis - Velp op 19 maart 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Het is fijn als je steeds dezelfde medewerker hebt bijvoorbeeld als er een wondje is. Die medewerker kan dan zien of er verbetering is. Er was een team van medewerkers dat wisselde. De afspraken werden redelijk nagekomen. Mijn vader wilde graag vroeg geholpen worden. Soms vond hij het erg dat ze later kwamen, een andere keer maakte dat niet uit. Als hij een keer ergens heen moest dan kon hij dat aangeven en werd er rekening mee gehouden. De medewerkers gingen correct met hem om. Mijn vader wilde graag aangesproken worden met zijn voornaam, maar niet iedereen deed dat. Ik vind dat dat hoort bij zorg op maat en dat een professional daar mee om moet kunnen gaan. Mijn vader wilde ook graag eens een kopje koffie met ze drinken, maar sommige medewerkers deden dat niet. Naar mijn mening moet de organisatie daar tijd voor inplannen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte Zorg aan Huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.