Innoforte Zorg aan Huis

Thuiszorg

Rozendaalselaan 34 6881 LD Velp
026-3882000
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte Zorg aan Huis - Velp op 19 maart 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik woon zelfstandig in een zorginstelling. Ik krijg zorg van Innoforte. Als er iets is, dan kan ik ze bellen en komen ze snel naar mij toe en kijken ze of ze iets voor mij kunnen doen. Ik heb bijna geen zorg nodig. Elke ochtend zetten ze de medicatie voor mij uit en helpen mij met andere werkzaamheden. De omgang met de verzorgenden vind ik prettig. Ze zijn belangstellend en stimuleren mij. Als ze mij tegenkomen in de wandelgangen, dan vragen ze hoe het met mij gaat. Ze zijn wel deskundig. Als ze iets niet weten, dan informeren ze het voor mij. Dat vind ik fijn. De medewerkers die werken tijdens de nachtdienst, die wisselen weleens. Ik krijgt hoogstens vijf keer achter elkaar dezelfde medewerker. Ik vind het wel leuk dat ze wisselen. Ik zit hier fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte Zorg aan Huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.