Waardering van Iriz thuiszorg - Goes op 12 januari 2017 interview

7.5

Ik kreeg het advies, gezien mijn gezondheidstoestand, om meer hulp te vragen. De medewerker aan de telefoon was helemaal niet vriendelijk en werkte niet mee. Ik was dit helemaal niet gewend, omdat ze meestal heel coulant en heel behulpzaam zijn. De medewerkers gaan vriendelijk met mij om. Ik heb het niet gemakkelijk. Ik kan slecht lopen. Ook heb ik allemaal gebreken. Ze hebben veel invloed op de kwaliteit van leven. Ze praten met mij. Maar ik praat er zelf niet graag over, omdat zij weggaan. Ik blijf ermee zitten. Ik kan opmaken uit hun optreden, dat ze deskundig genoeg. Ze komen mij dagelijks wassen. Dit zijn steeds verschillende medewerkers, maar wel uit één ploeg. Ik heb twee keer per week hulp van een vaste medewerker. Ik ben hier heel erg blij mee. Ze is goudeerlijk en houdt op een bepaalde manier van mij. Ik houd ook weer van haar. Ze is heel ijverig. We kunnen het heel goed met elkaar vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Iriz thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.