Waardering van Iriz thuiszorg - Goes op 12 januari 2017 interview

Mijn moeder heeft moeite met haar evenwicht en ze is heel erg ziek. Ze komen twee keer op een dag. Dan komen ze mijn moeder helpen met wassen en aan en uitkleden. De medewerkers zijn heel vriendelijk, begripvol en ze nemen de tijd. Ze nemen alles serieus. Ze noteren alles en de communicatie onderling is ook heel goed. Het gaat echt heel goed. Er wordt altijd gevraagd of er nog iets gedaan kan worden. Ze had laatst een wondje en dan komt er een wondverpleegkundige. Zij geeft ook advies over hoe het verzorgd moet worden. Er wordt goed op mijn moeder gelet. Als het nodig is wordt de dokter gebeld. Het is een team van vaste medewerkers van ongeveer tien mensen en mijn moeder kent ze allemaal heel goed. Dat gaat prima. Mijn moeder heeft leuk contact en ze voelt zich gehoord. Ze heeft daar niets op aan te merken. Ik zou zeker weten Iriz aanbevelen bij anderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Iriz thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.