Iriz thuiszorg

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Nierkanker

Via de transferverpleegkundige in contact gekomen met Iriz zorgverlening. Eerlijk gezegd had ik nog niet van deze thuiszorg gehoord. Na een kennismaking gesprek voelde wij ons zeer op ons gemak daarover. Wat een lieve en vriendelijke verpleegkundige allemaal en ook belangrijk deskundig in het verzorgen van mijn man. We kregen veel uitleg en informatie omtrent de verzorging en hielpen ons bij alles wat er geregeld moest worden aan diversen materialen. Ook netjes op tijd en een telefoontje als het wat uitliep bij de vorige cliënt, dat ze wat later kwamen. Zelfs werden we gebeld of alles goed was met mijn man of nog meer hulp nodig hadden. Het was voor mij en mijn man een fijne rustige ervaring. Daarom kan ik alleen maar een goede 10 geven die ze ook echt verdienen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Iriz thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.