Waardering van Iriz thuiszorg - Goes op 12 januari 2017 interview

9.8
  • Botaandoeningen

Ze komen de afspraken heel goed na. Ze zijn heel sociaal. Ze hebben normen en waarden. Ze doen keurig hun werk. Ze zijn zorgzaam en lief. Ook zijn ze sociaal, door te luisteren en een praatje met mij te maken. Ze geven hele goed zorg. De meeste medewerkers weten wat ze doen. Ze durven bijvoorbeeld te snijden in mijn wond. Sommige hebben daar een diploma voor. Ze kunnen dit heel netjes doen. Ze letten heel goed op. Ze vragen of ik naar het ziekenhuis of de arts ben geweest. Als ze iets zien, dan maken ze zich zorgen over mij. Vervolgens adviseren ze mij naar de dokter te gaan. Ik krijg vaste medewerkers. Ik vind dit heel prettig, omdat ik niet houd van veranderingen. Ze kennen namelijk mijn problemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Iriz thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.