Waardering van KiZo Kinderverpleging - Nieuwegein op 11 september 2017

9.2
  • Kanker

Na de geboorte van ons zoontje, blijkt hij een zeldzame soort kanker in zijn hoofd te hebben. Wij hadden eerst via het ziekenhuis een kinderthuiszorg toegewezen gekregen. Wij waren nieuw in de wereld van kinderthuiszorg. Echter ging de communicatie niet goed. Ons is door het ziekenhuis geadviseerd om via PGB eigen verpleegkundige in te kopen. Mijn man en ik waren geschrokken van de uurtarief van de ZZp ers. Wij konden ook niet zonder zorg. Sommige van de Zzp ers hielden geen rekening mee met wie wij zijn als gezin. Sommige lagen in de nachtdienst de hele nacht te slapen. Via onze zorgverzekeraar, kwamen wij in contact met KiZo. Vanaf de dag 1 voelde het goed. Intake door iemand van de directie ging met gepaste zorgvuldigheid. Wij hebben al onze wensen en knelpunten van afgelopen maanden met haar kunnen bespreken. Zij heeft gelijk aangegeven wat er mogelijk en wat er niet mogelijk is. Wij hadden een vaste zorg team van 4 kinderverpleegkundigen waarvan 1 oncologie verpleegkundige die ons door het proces heen met veel liefde heeft begeleid. Alle kinderverpleegkundige waren deskundig en zeer vriendelijk, betrokken en kwamen op afgesproken tijden. Hierdoor kwamen er veel rust in ons gezin. Na het overlijden van ons zoontje kwamen wij er achter dat de oncologie verpleegkundige de eigenares is van KiZo.  Wat een bescheidenheid? Mijn man en ik werden echt verlegen van. Wat een passie heeft deze verpleegkundige /eigenares. Zij is een voorbeeld voor vele kinderthuiszorg. Wij waren blij met de zorg team van Kizo kinderverpleging. Voor ons verdiend KiZo een ruim voldoende. Ons advies is, geen Zzp ers zomaar inhuren. Want je weet het nooit van te voren wie je in huis haalt.

Bent u of werkt u voor KiZo Kinderverpleging? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.