Waardering van Kleurrijk Zorg - Utrecht op 12 januari 2017 interview

8.8

Ik heb een operatie gehad en de wond is gaan ontsteken en daar heb ik verzorging voor gehad van Kleurrijk. In het begin kwamen ze drie keer per dag en dat is afgebouwd naar twee keer en toen naar ëén keer. Ik voelde me heel erg op mijn gemak als de medewerkers kwamen. Ze hadden alle aandacht voor me. Ik heb nog nooit zulke lieve mensen ontmoet. Met name het geduld van de mensen vind ik wonderbaarlijk. De één was iets meer deskundig dan de ander. Als ik wat vroeg, dan werd dat doorgespeeld naar de hoofdverpleegkundige. Die kwam controleren of alles goed was. Er ontstond een complicatie en door de alertheid van de medewerkers is dat ontdekt. De medewerkers wisselden en dat vond ik niet erg. Ik heb in mijn omgeving ook aanbeveling gedaan voor Kleurrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kleurrijk Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.