Waardering van Kleurrijk Zorg - Utrecht op 12 januari 2017 interview

8.2

Ik heb er geen problemen gehad. Als we een afspraak hadden, dan kwamen ze op tijd. Als we vragen hadden, dan werd dat goed beantwoord. Mijn vader kreeg persoonlijke zorg. Hij had echt pijn. Ze gingen heel voorzichtig met hem om. Hij raakte snel geïrriteerd. Maar ze gingen heel goed met mijn vader om. Ze waren heel vriendelijk. Ze kwamen maar voor één probleem. Ze kwamen namelijk zijn drain vervangen. Dit verliep ook goed. Ze wisten ook hoe het moest. Het was maar een klein ding wat ze moesten doen. Ze konden wel merken, wat hij voelde. Ze konden opmerken dat hij pijn had. Ze adviseerde hierin ook goed. Mijn vader kreeg ook elke keer een ander persoon. Hij heeft daar niet over geklaagd, omdat de zorg van korte duur was. Maar ik zou het niet prettig vinden, als dit voor lange duur was. Ook zou ik het niet leuk vinden, dat er constant iemand anders voor de deur staat. Het zou minder vertrouwd zijn. Maar ze waren wel allemaal aardig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kleurrijk Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.