Waardering van Kleurrijk Zorg - Utrecht op 12 januari 2017 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik krijg verschillende mensen en ik weet dus niet wie er aan de deur komen. Ik weet ook niet hoe laat ze precies komen en dat is niet helemaal verstandig voor iemand die visueel gehandicapt is. Iedereen kan zeggen dat hij van Kleurrijk is. Sommige zijn heel lief en andere hebben weer veel haast. Bij ogen druppelen is druppelen en dan twee minuten wachten en dan weer druppelen, maar sommige hebben zoveel haast dat ze daar dan niet op willen wachten, anderen doen dat wel. Ze houden rekening met de tijd als ik weg moet. Als het lang duurt voordat de medewerker komt dan ga ik bellen naar kantoor om te horen of de medewerker nog langs komt. Ik raak anders in de war met de insuline, die moet op vaste tijden geprikt worden. Ik heb geleerd dat je het suikerpercentage keer 2 moet doen maar de medewerkers hebben een schema gehad hoeveel ze bij een suikergehalte moeten spuiten. De alertheid wisselt. In verband met mijn handicap zou ik graag vaste medewerkers willen hebben omdat ik ze dan kan herkennen aan de stem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kleurrijk Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.