Waardering van La Providence Zorg Thuis - Grubbenvorst op 25 juni 2019 interview

Ik heb steunkousen nodig en de verzorgenden helpen met het aantrekken. Ik heb een team van acht verzorgenden en zij wisselen. Ik heb nooit iemand die ik niet ken. Het bevalt mij prima. De verzorgenden komen vooral in de avond weleens eerder. Meestal als ze veel later komen, dan bellen ze even. Ze komen vaak wel rond dezelfde tijd en dat vind ik prettig. Het zijn vriendelijke en behulpzame dames. Wat ze moeten doen, dat doen ze ook. Ze vragen geregeld hoe het met mij gaat en of ik voldoende drink. Ze vragen ook geregeld of ze nog iets voor mij kunnen doen. Ze luisteren en noteren alles meteen. Als ik 's morgens iets aan een verzorgende vertel, dan weet degene die in de avond komt het ook. Als ik iets vraag en ze het niet meteen kunnen beantwoorden, dan hoor ik het antwoord in de avond. Ik heb een alarm en ik drukte daar een keer op. De oproepkracht was toen al binnen vijf minuten bij mij. Ik ben tevreden over de thuiszorg en ik heb geen klachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor La Providence Zorg Thuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.