Waardering van Laurens Thuiszorg - Barendrecht - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

6.7

De tijd dat de medewerkers komen is wisselend, maar als ze voor half tien komen vind ik dat prima en dat gebeurt meestal ook. De medewerkers gaan heel leuk met mij om en ik kan goed met ze opschieten. Soms heb ik mijn twijfels over de deskundigheid en alertheid van de medewerker. Bijvoorbeeld toen vanochtend de medewerker kwam lag ik nog in bed. Ik was gisteren gevallen en ik had nog pijn. Toen de medewerker kwam zei de medewerker alleen maar "oh u ligt nog in bed". Toen ik haar de reden vertelde, legde ze alleen mijn medicijnen klaar en verdween. Ik vond het vreemd en teleurstellend dat ze verder geen vragen stelde. De medewerkers zijn niet altijd vast, maar dat vind ik geen probleem. Ik vind het allen niet leuk als de medewerker heel jong is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Barendrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.