Waardering van Laurens Thuiszorg - Barendrecht - Rotterdam op 12 januari 2017 interview

9.5

Het is geregeld toen in in het ziekenhuis lag. Ze hebben het prima afgehandeld. ze kwamen op tijd. De afspraken werden in overleg nagekomen. Tegenwoordig heb ik ze niet veel nodig. Ze doen het altijd met liefde en plezier om de kousen aan te trekken. Ik voel mij altijd bezwaard. Maar dan zeggen ze meteen, dat ze het graag doen. Als ik een afspraak heb bij het ziekenhuis, dan regelen ze dat onderling. Ze verzorgen mij zoals het moet. Ze staan met raad en daad achter mij. Ze kunnen mijn leven niet verbeteren, maar wel verlichten. Het wordt altijd netjes in het boek bijgehouden wat ik heb. Als ik vragen heb over medicijnen, dan kijken ze het na. Ik kan daar altijd leuk over praten. Ik zit niet met raadsels. De medewerkers zijn niet allemaal hetzelfde. Maar de één heeft meer bevoegdheid, dan de ander. Als ik vragen heb, dan weten ze daar goed antwoord op te geven. Weten ze het niet, dan wordt het doorgespeeld naar de ander. Vervolgens krijg ik er altijd antwoord op. Ik heb een keer materiaal nodig gehad. Zij nemen het telefoongesprek over. Ze krijgen meer voor elkaar. Ik vind dit wel heel mooi. Ze weten beter de weg als ik. Het team wisselt steeds. Maar ik leer ze wel kennen. Dit geeft wel een goede verstandhouding. Als er een stagiaire komt, dan komt er iemand die minder bekwaam is. Maar ik heb daar wel begrip voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Barendrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.