Waardering van Laurens Thuiszorg - Barendrecht - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

8.8

Ik heb hulp gekregen voor wondverzorging en stomaverzorging. Daar kwamen ze de ene keer drie keer per dag voor en de andere keer drie keer per week. De omgang ligt er aan hoe gebekt je zelf bent. Ik weet precies hoe ik het hebben wil. Ik heb aangegeven wie er wel mochten komen en wie niet. Het klikte niet altijd. Er waren uiteindelijk drie medewerkers waar dat goed mee ging. Toen liep alles goed. Ik kon de dingen beter uitleggen dan werd gedaan. Ik had andere bevindingen, die ik bijvoorbeeld opmerkte over mijn wond, dan de medewerkers. Ik begrijp ook wel dat het niet altijd perfect kan lopen. Ik vind dit een goede organisatie. Ik zou deze organisatie aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Barendrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.