Waardering van Laurens Thuiszorg - Barendrecht - Rotterdam op 12 januari 2017 interview

7.7

Ik krijg twee keer per dag hulp voor de kousen aan en uittrekken en drie keer hulp bij het douchen. Ik vind het fijner dat er iemand bij mij in de buurt is als ik douche, zodat ze er zijn als er onverhoopt iets mis gaat. Ik ben heel blij met de mensen die komen. Ze letten goed op me, als er wat is dan geven ze me advies over hoe ik dat aan kan pakken. Er zijn veel medewerksters in het team, maar ik ken ze ondertussen allemaal. De medewerksters komen op verschillende tijden langs, maar als ze om 11:00 uur nog niet zijn geweest mag ik bellen. Het gebeurt een enkele keer dat ik bel. Ik vind heel goed dat ze er zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Barendrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.