Waardering van Laurens Thuiszorg - Barendrecht - Rotterdam op 12 januari 2017 interview

6.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik krijg verschillende medewerkers, er zijn er een stuk of zestien en daarvan zie ik er twaalf in de week. Dit vind ik niet prettig. De ene medewerkster schenkt heel veel aandacht aan mij en de andere komt om geld te verdienen. De medewerksters komen wel eens wat later, maar zij proberen over het algemeen wel op tijd te komen. Als er spoed is bij een ander gaat die voor, daar heb ik begrip voor en als het lukt bellen zij daarover. De kundigheid die bij mij nodig is loopt niet altijd goed vanwege de hoeveelheid aandacht die sommige medewerksters aan mij schenken. Dit vind ik niet goed en dan geef ik dit aan bij de verpleegkundige van de thuiszorg. Dat wordt dan opgepakt. De medewerksters zien het gauw genoeg als het niet goed met mij gaat, dat bespreken ze dan het eerst met mij en dan nemen zij contact op met de arts. Dat vind ik wel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Barendrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.