Waardering van Laurens Thuiszorg - Barendrecht - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

8.8

Ik woon al vijftien jaren in een aanleunwoning van Laurens Zorg bij de instelling en krijg daar driemaal per dag zorg. Men helpt mij met het in- en uit bed halen middels een til- lift en ook bij het toiletbezoek. Ik word ook gewassen en voor de rest wordt de zorg gedaan door de kinderen. Ik vind de zorg door de verzorgers heel goed. Het zijn wel verschillende verzorgers, maar ze zijn allemaal even geweldig goed en deskundig. Het zijn lieve mensen, met genoeg aandacht voor mij en er wordt echt goed gelet op mij. Bijvoorbeeld op doorzit plekken, omdat ik in een rolstoel zit en dat gaat allemaal nog heel goed. Ik ben gewoon heel positief en woon hier prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Barendrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.