Waardering van Laurens Thuiszorg - Barendrecht - Rotterdam op 12 januari 2017 interview

7.0

Ze komen drie keer in de week mij douchen en aankleden. Ze komen mijn man ook douchen, als hij dat wil. Dat heb ik zo ook afgesproken. Ze kunnen niet precies op dezelfde tijd komen. Het zou fijner zijn als ze op een vaste tijd komen, want dan weet ik waar ik aan toe ben. Als we hulpmateriaal nodig hebben, dan gaan ze dat bestellen. Sommigen vind ik heel goed en sommigen heb ik de deur gewezen. Die gingen heel onverschillig te werk en hadden niet het soort aandacht wat wij verwachtten. Degenen die nu komen zijn beleefd. Ze houden rekening met mijn wensen. Mijn man behandelen ze op een zorgzame, kalme manier. De één is deskundiger dan de ander. Ik kan moeilijk lopen en dan zetten ze me op een stoel. Dat houden ze goed in de gaten. De medewerkers wisselen vaak en dat vind ik niet zo leuk. Ik heb liever twee of drie vaste medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Barendrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.