Waardering van Laurens Thuiszorg - Barendrecht - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

8.2
  • Dialyse

Ze komen elke dag op heel verschillende tijden, zoals het hun uitkomt. In de winter vind ik dat niet zo erg, maar in de zomer zat ik eens een hele dag binnen omdat ze pas 's avonds kwamen. Nu bellen ze op mijn verzoek op als ze laat komen. De dames zijn zorgzaam en attent. Zo bellen ze naar het dialysecentrum en de internist of huisarts als ze denken dat er iets aan de hand is. Ze maken er dus gelijk werk. Ook weten ze er heel veel van af. Ik heb wisselende medewerkers. Het is leuk als je steeds dezelfde hebt, maar het zijn allemaal aardige dames. Dus ik vind het niet vervelend dat ik steeds andere heb. Ze hebben hart voor hun werk. Ik ben blij dat deze organisatie bestaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Barendrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.