Waardering van Laurens Thuiszorg - Capelle aan den IJssel - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

5.3

Op het moment krijg ik zorg van veel uitzendkrachten. Dat vind ik niet zo leuk. Ze komen niet vaak en op deze manier kan ik geen vertrouwensband opbouwen. Ik was gehecht aan het oude team, maar deze zijn bijna allemaal weg. De medewerkers komen wel mooi op tijd. Als ze laat komen dan bellen ze mij en dat vind ik goed. Soms komt er een uitzendkracht en dan denk ik dat kan ik zelf beter. Ze laten bijvoorbeeld allemaal dingen liggen nadat ze mij geholpen hebben met wassen/ douchen. Ik vind het niet prettig als een vreemde mij moet helpen. Vaak moet ik ook dingen uitleggen, dus ik heb twijfels over de deskundigheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Capelle aan den IJssel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.