Waardering van Laurens Thuiszorg - Capelle aan den IJssel - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

Over de gehele linie ben ik tevreden, maar ik heb ook een aantal punten van kritiek. Zo verloopt bijvoorbeeld het maken van afspraken niet altijd even goed. Er dient gebeld te worden voordat de verzorgers langs zullen komen. Dit gaat in 7 van de 10 keer niet goed. Ook is er afgesproken dat er uiterlijk 30 minuten van tevoren dient te worden gebeld voordat een verzorger langskomt. In de praktijk word ik echter vaak pas 20 minuten van tevoren gebeld. Tevens is er bepaald tijdstip met mij afgesproken waarop de verzorgers langs zullen komen, maar het gebeurt vaak dat er iemand al veel eerder dan het afgesproken tijdstip bij mij aan de voordeur staat aan te bellen. Er is afgesproken dat ik zoveel mogelijk met hetzelfde personeel te maken zal krijgen, zodat deze medewerkers onderling steeds goed op de hoogte zijn van de situatie rondom mijn gezondheid. Helaas krijg ik toch per week verschillende medewerkers, die dan bij mij langs komen, wat de onderlinge communicatie, zo merk ik in de praktijk, nu niet bepaald bevordert. Dit is wat mij betreft beslist voor verbetering vatbaar. Maar met de vriendelijkheid en de deskundigheid van het personeel is niets mis. Integendeel zelfs. Zo gedraagt de verzorgers zich naar mij persoonlijk toe altijd keurig. En hun professionaliteit merk ik aan de wijze zij met mijn lichamelijke gezondheidsklachten omgaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Capelle aan den IJssel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.