Waardering van Laurens Thuiszorg - Capelle aan den IJssel - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

7.2
  • Oogaandoeningen

Over het algemeen zijn de medewerkers deskundig en weten zij waar zij mee bezig zijn. Ik vind het niet kwalijk, maar wel jammer dat ik steeds wisselende medewerkers krijg. Het wisselt te vaak naar mijn mening. De zorg die ik krijg is goed en voldoende maar door de wisselende medewerkers zijn eventuele veranderingen in mijn gezondheid niet zichtbaar, dit vind ik jammer. Over het algemeen komen de medewerkers de afgesproken tijden na. Maar door onvoorziene omstandigheden kunnen zij wel eens te laat komen. Ik vind het niet leuk om te wachten, maar heb hier wel begrip voor. De medewerkers maken wel eens een praatje met mij en maken ook grapjes, dat vind ik leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Capelle aan den IJssel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.