Waardering van Laurens Thuiszorg - Capelle aan den IJssel - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

7.2

Ze komen op onregelmatige tijden. Ik vind dit best wel hinderlijk. De één heeft meer aandacht, dan de ander. De één is professioneler, dan de ander. De één let overal op en de ander wat minder. Ze merken toch verschil in mijn lichaamstaal en het ziektebeeld. Mijn kwaliteit van leven is door hun hulp en mijn vrouw te ontzien, toch op vooruit gegaan. Ik kan merken dat de één een hogere opleiding heeft gehad, dan de ander. Ik heb verpleegkundigen en verzorgers. De verpleegkundige letten op zaken, die ik niet door heb. Ze praten hier dan over. Ze gaan dan vragen hierover stellen of ze geven advies. Ze zagen bijvoorbeeld dat ik vooruit ging. Mijn houding verandert dan. Dit hebben ze allemaal opgemerkt. Ik heb veel wisselende medewerkers. Ik vind dit niet positief. De één is anders dan de ander. Ik moet mij elke keer aanpassen en alles weer uitleggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Capelle aan den IJssel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.