Waardering van Laurens Thuiszorg - Hoogvliet - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

  • 6
  • 8
  • 6
  • 8
  • 6
  • 6

Gemiddeld cijfer

6.7
  • Overige aandoeningen

Toelichting

De ene keer kwamen de medewerkers 's morgens en soms kwamen ze heel laat. Ik vond het vervelend als ik dan zat te wachten. De medewerkers die daar langer werkten, hadden meer verstand van zaken dan de andere medewerkers. Als zij iets aan mijn benen zagen, gaven ze aan dat ik daar naar moest laten kijken. Dat vond ik wel goed. De medewerkers gingen goed met mij om. Het wisselen van de medewerkers vond ik niet prettig en dat gebeurde nog weleens.

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Hoogvliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland