Waardering van Laurens Thuiszorg - Hoogvliet - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

8.7

Ik heb geen klachten, ben uiterst tevreden over hun zorg en aandacht. Helaas is er te weinig hulp, er moeten mensen voor de zorg bij. 's Ochtends komen de medewerkers soms iets later. Als het heel lang duurt, dan bel ik even en dan bellen ze terug dat ze het erg druk hebben en wat later komen. 's Avonds komen ze meestal wel op dezelfde tijd. Dat vind ik prima. Ik krijg volop aandacht. Ze letten goed op me en vragen me hoe het met me gaat. Ze zeggen het ook als ik er na een ziekte weer wat beter uitzie. De thuiszorgmedewerkers zijn heel precies met het verzorgen van wonden. Ik heb meestal vaste medewerkers. Dat vind ik prima, ik ken ze allemaal. Heel zelden komt er een uitzendkracht. Dat vind ik niet erg, als het maar niet iedere keer is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Hoogvliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.