Waardering van Laurens Thuiszorg - Hoogvliet - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat de dames heel goed voor mij zijn. Als ik iets vraag, dan staan zij onmiddellijk voor mij klaar. Dat vind ik fantastisch. Het gebeurt ook wel eens dat ik 's avonds wat later thuis ben, omdat ik dan bij mijn dochter ben en dan nog wat natafel. Hier houden de verpleegsters ook op een geweldige manier rekening mee, want dit is dan geen enkel probleem voor hen. De afspraken die ik met de verpleegsters maak worden steeds volledig keurig op tijd gemaakt. Als ik bijvoorbeeld een keer naar het ziekenhuis moet zijn de zusters steeds keurig op tijd om mijn steunkousen aan te trekken en mijn ogen te druppelen. Het zijn allemaal lieverds.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Hoogvliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.