Waardering van Laurens Thuiszorg - Hoogvliet - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

8.3

Ze komen op tijd. Ik moest ergens naartoe, toen waren ze ook op tijd om mijn steunkousen en schoenen aan te trekken. Ze groeten mij vriendelijk bij binnenkomst. Ze vragen hoe het met mij gaat. Als ik de steunkousen niet zou hebben, dan zou ik pijn in mijn benen hebben. Daarnaast word ik drie keer in de week gedoucht. Ze helpen mij bij het aan- en uitrekken van mijn steunkousen. Ze wassen, douchen en kleden mij aan. Dit doen ze wat mij betreft allemaal goed. Ik heb hier geen problemen mee. Ze zien snel genoeg of er wat is. Ze zien dit aan mijn gezichtsuitdrukking. Bijvoorbeeld wanneer ik chagrijnig kijk, dan vragen ze ook wat er aan de hand is. Ik heb weer een paar nieuwe medewerkers in de roulatie. Ik vind dit wel jammer, omdat ik hier aan moet wennen. Zij moeten ook aan mij wennen. Maar ze zijn allemaal goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Hoogvliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.