Waardering van Laurens Thuiszorg - Lansingerland - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

7.7
  • Diabetes

De medewerkers komen alles na met wat zij beloven. Zij komen op de tijden die zij afspreken, daar ben ik wel tevreden mee. Soms loopt het wel eens uit en daar heb ik begrip voor. De medewerkers zijn geen verpleegkundigen, maar doen zo veel mogelijk precies hun werk. Zij zijn alert en verzorgend. Als zij bezorgd over mij zijn, komen zij rustig nog een keer op de dag, dit doet mij goed. De medewerkers maken tijd voor mij vrij, daar ben ik tevreden over. Zodra er iets medisch is en de nieuwe medewerker kan dit niet aan, komt er een ervaren medewerker. Daardoor voel ik mij rustiger. Ik zie steeds dezelfde gezichten. Ik word van tevoren gewaarschuwd als er een andere medewerkster komt. Aangezien ik in een etagewoning woon, hebben zij mij de tip gegeven, wanneer er aangebeld wordt, ik eerst via de intercom moet vragen wie er is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Lansingerland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.