Waardering van Laurens Thuiszorg - Lansingerland - Rotterdam op 10 januari 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben tevreden over de medewerkers, zij zijn heel attent. Zij komen redelijk op tijd, dan denk ik: ik ben niet alleen op de wereld, want de ander mensen moeten ook geholpen worden. Als ik vragen heb krijg ik daar een goed antwoord op, dat vind ik wel prettig. Als ik een antwoord zou krijgen waar ik niets aan heb voel ik mij een beetje afgescheept, wat dus nooit gebeurd. De medewerkers zijn altijd vriendelijk. Zij vragen altijd hoe het met mij is. Ik heb ook altijd wel een gezellig praatje met ze. Ik ben daar tevreden over. Ik heb niet altijd vaste medewerkers, van mij mag het wat geregelder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Lansingerland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.