Waardering van Laurens Thuiszorg - Lansingerland - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

7.2
  • Knievervanging

Ik weet normaal niet precies hoe laat ze komen, maar als ik vraag of ze voor 9 uur kunnen komen, dan doen ze dat. Ik vind het jammer dat ik elke keer een andere medewerker krijg. Dan word ik er niet eigen mee. Ik weet niet hoeveel ik er al gehad heb. Ze hebben wel belangstelling voor mij. Na een controle op het ziekenhuis vragen ze hoe het geweest is en ze wensen me sterkte. Ze hebben altijd wel een vriendelijk woord. Aan de vaste mensen geef ik een 8 voor deskundigheid, aan degenen die af en toe komen een 6. De vaste krachten weten hoe ik het hebben wil, de vreemde weten dat niet. Men is alert op veranderingen. Zo zien ze het als een been dikker geworden is en ze zeggen dan dat ik de dokter moet bellen. Daar letten ze op. Ik heb twee keer een mannelijke kracht gehad, maar daar ben ik niet tevreden over. Ik heb liever alleen dames. De zorg loopt prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Lansingerland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.