Waardering van Laurens Thuiszorg - Lansingerland - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

7.0

Laurens heeft te weinig personeel voor de cliënten die ze hebben, vind ik. Daardoor krijg je dat er verschillende medewerkers aan huis komen. Dat is de laatste jaren zo. Dat vind ik niet prettig voor mij en voor de medewerkers, die mij komen helpen. Ik ben door mijn aandoening helemaal afhankelijk van de thuiszorg. De medewerkers gaan prima met mij om en ze behandelen mij met aandacht. 's Morgens komt de zorg aan huis, dan helpen ze mij uit bed, in de rolstoel, douchen ze mij en kleden ze mij aan. Ze geven mij medicijnen en zetten mij ook ontbijt voor. Tussen de middag moeten ze mij katheteriseren, insuline geven en helpen ze mij in bed, zodat ik kan uitrusten. Meestal helpen ze mij daarna ook uit bed en helpen mij op de scootmobiel, als ik naar buiten ga. Ik krijg 's avonds zorg van mijn man en als dat door mijn man niet kan, wordt het overgenomen door Laurens Thuiszorg. Dat vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Lansingerland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.