Waardering van Laurens Thuiszorg - Lansingerland - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

  • 8
  • 8
  • 8
  • 8
  • 8
  • 8

Gemiddeld cijfer

8.0

Toelichting

Ze komen me helpen met de steunkousen. Daar komen ze twee keer op een dag voor. Ik mag in wezen niet van bed af. Ze controleren af en toe mee met mijn diabetes. Ze vragen dan ook hoe het gaat. Het kan gebeuren dat het wel eens een half uurtje later wordt met de afspraken. Ze bellen dan altijd netjes op. Als ik weg moet dan wordt daar rekening mee gehouden. De medewerkers zijn heel prettig. Ik heb altijd heel goed contact. In het verleden gingen de uitzendkrachten onzorgvuldig om met mijn benen. Nu gaat dat beter. De vaste medewerkers weten dat precies. Ze houden veranderingen bij. Dat wordt onderling ook besproken. Ik heb een team van vaste medewerkers die wisselen. Ze proberen zoveel mogelijk met eigen medewerkers te doen in plaats van uitzendkrachten. Ze doen allemaal hun best.

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Lansingerland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland