Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever - Rotterdam op 12 januari 2017 interview

7.3

Als ik ergens naartoe moet, dan komen ze op het afgesproken tijdstip. Maar ze komen ook wel eens later. Ze moeten dan bijvoorbeeld 9.30 uur komen, maar komen dan om 11.30 uur. Er kan altijd onderweg wel wat gebeuren. Soms bellen ze mij wel, maar niet altijd. Ik bel ook wel zelf om te vragen waar ze blijven. Ze gaan netjes met mij om. Ik ben afhankelijk van ze, omdat ik niet mobiel ben. Ze komen dan om de steunkousen aan te trekken of mij te douchen. Als ze er een plekje is of dat ik te dikke benen heb, dan wordt dit geconstateerd. Vervolgens zorgen ze ervoor, dat ik er iets voor inneem of dat het wordt ingesmeerd. Ik heb team aan wisselende medewerkers. Ik kan niet altijd dezelfde hebben. Maar het hoeft ook niet zo veel verschillende medewerkers te zijn. Ik krijg wel eens stagiaires. Vervolgens weten die niet alles. Ik moet dan weer uitleggen, wat er moet gebeuren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.