Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever - Rotterdam op 12 januari 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers komen weleens later omdat ze moeten invallen omdat een collega ziek is geworden. Die meiden werken onder druk, ze doen het met liefde maar ze worden niet gehoord door de planning. Ze helpen mij en praten tegelijk. Ik merk aan ze dat ze erg gespannen zijn als ze de werkzaamheden aan het uitvoeren zijn. Als ik eerder geholpen moet worden geven ze daar aandacht aan. Ik hou vocht vast en ik moet daardoor elke ochtend gewogen worden en het moet opgeschreven worden. Ze zijn daar erg alert op. Ik krijg veel verschillende medewerkers, ook uitzendkrachten dat maakt mij niet zoveel uit. Het personeel werkt onder grote werkdruk en daar moet wat aan gedaan worden. Soms denken ze 's avonds klaar te zijn maar dan heeft er weer een uitzendkracht afgezegd en dan moeten ze toch nog door werken. Ze doen dat ook mede om de cliënten te behouden. Er zijn zoveel klachten over Laurens, ik durf het ook niet aan te bevelen. De planning deugt niet, soms staan er twee medewerkers voor de deur. Als er wat tegen de planning wordt gezegd dan nemen ze dat niet serieus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.