Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

9.5

Een keer in de week komt een medewerker bij mij om te kijken hoe het mij gaat. Ik ben een paar keer gevallen. Toen heb ik op het alarm gedrukt en toen kwamen de medewerkers heel snel. Ze maakten koffie voor mij en maakten mijn bed op. Dat vind ik fantastisch. De medewerker vind ik heel vriendelijk en behulpzaam. Ze kan mij over van alles en nog wat inlichten, wat ik als prettig ervaar. Ze vraagt mij ook bijvoorbeeld wanneer ik naar het ziekenhuis moet of wanneer de dokter komt. Alles wordt zorgvuldig genoteerd en dit vind ik goed. Af en toe komt er een andere medewerker, maar meestal is het dezelfde, en dat vind ik geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.