Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben erg tevreden over deze Thuiszorgorganisatie. Als ik bijvoorbeeld eens een keer vroeger gewassen wil worden, kan dit altijd en wordt er altijd met mijn verzoeken rekening gehouden. De medewerkers behandelen mij respectvol en denken goed met mij mee. Zo geven zij mij op het gebied van gezondheid een aantal nuttige, goede tips, waar ik echt iets aan heb. Ik krijg per week een aantal medewerkers, die ik inmiddels goed ken. Maar toen ik ineens een totaal andere verzorger kreeg, die ik helemaal niet kende, vond ik dit enorm slordig. Hierover was ik namelijk graag van tevoren op de hoogte gebracht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.